Gewoon wat foto’s

Hoi allen! Gewoon even wat foto’s van de afgelopen tijd!

IMG_2653.JPG

Liefde!

IMG_2680.JPG

IMG_2677.JPG
Lekkere en leuk uitziende drankjes! Een shotje in het Zakynthos mini bierpulletje (van mijn vriend) en een milkshake/Smoothie.

IMG_2761.JPG

IMG_2710.JPG
Chillebillen met mijn nieuwe Vest

IMG_2892.JPG
Onderweg naar Zeeland om een 25jarig huwelijk te vieren en er een heerlijk weekend van te maken!

IMG_2893.PNG
De eerste avond lekker gegourmet! Altijd heel lekker en hartstikke gezellig

IMG_2898.JPG

IMG_2894.JPG
Een prachtig huis met een zwembad (met balonhartjes), die savonds van kleur veranderde!

IMG_2909.JPG

IMG_2903.JPG
De tweede dag was het feest en hebben we gepowerkite en ‘S avonds heerlijk gegeten. Het weer was prachtig.

IMG_2922.JPG

IMG_2914.JPG
De dag erna hebben de vrouwen op een Solex gereden endat was hartstikke gezellig en leuk om te doen. Helaas ging het bij mij ietwat mis, waardoor er hechtingen bij betrokken raakte. Maar het was wel een leuke ervaring!

IMG_2931.JPG
Die middag hebben we om 6 uur pas, nog gehightea’d en dat was ook heerlijk. Als ik iets leuk en lekker vind is het kleine hapjes en high tea is zoet met broodjes EN thee. Wat kan ik nog meer wensen? Niks dus!

IMG_2939.JPG
Vandaag ziek thuis gebleven omdat mijn knie en wat andere delen er niet zo goed aan toe zijn en ik moet rusten. Maar: mijn telefoon is gefixt dus ik kan eindelijk weer selfies maken. Er zat in mijn vorige scherm een gat. Oeps…

Liefs
Ilona

3 thoughts on “Gewoon wat foto’s

Leave a Reply

