Sunshine blogger award

Hoi allemaal!

Afbeelding 2

Ik kijk nog iedere dag even op mijn blog en Ik kreeg een paar dagen geleden een berichtje binnen van Liza Dekker. Ze had mij genomineerd voor de Sunshine Blogger Award. Nu vind ik bloggen supertof, alleen verdiep ik me allemaal niet zo in de awards en stuff. Ik had dus geen idee wat ik moest doen. Vandaag keek ik even op haar (hele leuke) blog en daar stond de uitleg ervan. De nominatie bevat wel een paar regels:

Afbeelding 1

1. Gedaan! Al aan het begin van de post. 

2. Liza Dekker, hartstikke bedankt voor deze nominatie! Ik vind het echt heel erg leuk dat je mij genomineerd heb. Ik ben fan van je blog!

3. Zeven random feitjes delen over mezelf. Okay, here we go:

1. Als ik thuis kom, loop ik altijd rond met 1 sok aan en 1 sok uit. Don’t ask me why.
2. Ik ga dit jaar mooi mijn boeken niet kaften voor school (behalve met de easycovers, over van vorig jaar)
3. Als ik een horrorfilm kijk vind ik het hartstikke spannend en leuk, maar als ik later in bed lig heb ik alweer spijt dat ik het heb gekeken.
4. Ik hou van make-up, maar als ik mijn ‘stash’ (a.k.a toilettas) vergelijk met andere bloggers vind ik mijn stash toch wel een beetje zielig. 
5. Ik hou al sinds mijn 10e, ofzo, een dagboek bij. (Ik schrijf er trouwens niet elke dag in)
6.  Sinds kort kijk ik Switched at Birth en kan ik daardoor een beetje gebarentaal. Dat vind ik best grappig.
7. Ik kan hele dagen op de bank zitten en films of series kijken en extreem lui zijn.

4. Ik moet bekennen dat ik geen idee heb, wie al wel of wie nog niet aan deze award heeft meegedaan. Dus als ik je voor de tweede keer nomineer, i’m sorry! De 15 bloggers, waarvan ik hun artikelen heel erg leuk vind, en die ik dus nomineer voor deze award, zijn:

1.  Laurie van Perks of life

2. Ragonda van beautyocean

3. Denise van beautybydenies

4. Marielle van Gek op make-up

5. Bianca van Pinkit

6. Britt van the beauty delivery

7. Anne van rodelippen

8. Natasja van BeautyFlameNatasja

9. Julia van Welcome to Julia’s life

10. Melissa van Melcious

11. Svenja van Loving life is easy

11. Michaela van Beauty Creatures

12. Lisa van Lisa’s gorgeous life

13. Nele van Nele van Hout

14. Kaylee van Droom Glorie

15. Emily én Tessa van Essaly

5. De gelukkige genomineerden laten weten dat ze genomineerd zijn. En daarmee ga ik beginnen wanneer ik deze post geplaatst heb. Succes allen!

Liefs, 
Ilona 

8 thoughts on “Sunshine blogger award

  1. Leuk om te zien dat mijn blog in die van iemand anders staat!
    Met horror films heb ik hetzelfde probleem, vooral bij films over geesten word het voor mij niet slapen :’)

    Liefs Laurie

  2. Leuk om te lezen. Ik moest wel even lachen om die sokken, haha! Wat fijn dat je al zo lang een dagboek bij houd, lijkt mij een mooie herinnering voor later.

  3. leuuk en lieef dat je mij genomineerd hebt !
    Ik ga hem snel invullen en dan zal je hem aankomende woensdag op mijn blog kunnen vinden !

Leave a Reply

