My bucketlist

Hoi allemaal!
Er zijn zoveel dingen die ik nog heel graag wil doen in mijn leven. Ik heb ooit een hele lange lijst (3 A4tjes gemaakt). Ik zal jullie de dingen laten zien die ik nog niet afgevinkt heb en die niet te persoonlijk zijn. Misschien krijgen jullie er  nog ideeën van.

Afbeelding 8

 

Here we go:

♥ Parachutespringen

♥ Bungeejumpen

Afbeelding 9

♥ Haar een rare kleur verven

♥ Vampire diaries cast ontmoeten (Ik ben een grote tvd fan.)

♥ Een sixpack krijgen

♥ Iemand knockout slaan: Nee ik heb geen agressieproblemen, maar ik zat ooit op kickboks

♥ Gymnasium afmaken

Afbeelding 10

♥ Naar Amerika gaan

♥ Naar Hawaii gaan

♥ In de nacht zwemmen, skinnydipping

♥ Psychologie studeren

♥ Iets opbiechten in de kerk: niet dat ik iets in mijn hoofd heb, dat ik moet opbiechten hoor!

♥ Met dolfijnen zwemmen

♥ Mijn rijbewijs halen

♥ Figureren in een serie/film

♥ (Een kleine) Tattoo nemen.

♥ Scuba diving

Afbeelding 11
♥ Een leeuw aaien

♥ Een haai aaien

♥ Mijn 100e verjaardag vieren

♥ Naar Een concert gaan: Nee, ben nog nooit naar een concert geweest. Erg he?

♥ Naar Florence

♥ Op safari

♥ Surfen

♥ Trouwen

♥ Zwemmen/duiken in zo’n kooi, met haaien. Dit staat denk ik op #1

Afbeelding 12

♥ Een vogelbekdier zien

♥ Luchtballonvaart maken

Duizenden dingen en ik hoop dat ik ze ooit allemaal kan afstrepen!
Wat wil jij ooit nog doen?

Liefs,

Ilona

Leave a Reply

