OOTD: Summer Style

De zomer zit nog volledig in mijn bol en deze outfit is eigenlijk niet van THE day, maar van vorige week. Oh en de foto’s zijn weer gemaakt met mijn mobiel.

20140716-125155-46315178.jpg
Ik draag eigenlijk nooit een staart dus dit is een once in a Lifetime experience: Ilona met een staart. De outfit is pretty easy. T-shirt: H&M. Broekje: h&m. (Die is ook nieuw btw). Ik vind het broekje echt superleuk alleen doordat het zo kort is loopt het niet heel lekker, mijn benen schuren langs elkaar en krijgnen bultjes. Maarja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden :”).

20140716-125444-46484099.jpg

20140716-125445-46485764.jpg
Mijn armbandje komt van een of ander souvenir winkeltje uit zakynthos. Het was 1,-. Kon het niet laten liggen natuurlijk. De schoenen zijn Allstars, en wit. Mijn benen zitten onder de blauwe plekken en mugfenbulten. Dat is dus wat je ziet.

Liefs,
Ilona

6 thoughts on “OOTD: Summer Style

Leave a Reply

