Waar mijn blognaam vandaan komt..

Hoi!
Even een korte babbelpost! Ik heb al een paar keer de vraag gehad wat imkcool inhoudt en waarom ik in hemelsblauw mijn blog zo heb genoemd. Nou ik heet Ilona Maria Cornelia Kool. Ik wilde doen: imckool, maar mijn autocorrectie maakte er imkcool van. Nou, top! Ik zit er wel al even over na te denken om mijn blognaam te veranderen maar ik weet niet waarin. Ik heb een paar suggesties:

1. Pineapplemilkshake
2. TheIlonaDiaries
3. LivinglifelikeIlona
4. Justlifeandstuff

Weten jullie misschien nog een leuke naam?

Liefs
Ilona!

2 thoughts on “Waar mijn blognaam vandaan komt..

Leave a Reply

