What’s in my strandtas?

Hoi allemaal!
Heerlijk vakantie en wat is zomer toch geweldig. Ookal is het in Nederland niet geweldig weer. Ik hou enorm veel van de zee en van water dus strand is echt mijn favoriete plek om te zijn. Heeeerlijk zwemmen, zonnen, lezen, lekkere drankjes drinken en afentoe nog even een strandwandeling te maken. Geweldig. Ik moet even toegeven dat ik helemaal geen strandtas heb, maar dat ik mijn spullen altijd in een plastic-tas gooi, want dat draagt lekker. Alle foto’s zijn gemaakt door mijn telefoon, by THE way!
e

20140708-185433-68073564.jpg

Zonnebrand
Ik heb rood haar en ben dus van mezelf witter dan sneeuwwitje. Als ik me niet insmeer en ik ga een uur in de zon liggen ben ik over verbrand, zelfs onder mijn kleding. Daarom gebruik ik altijd en veel zonnebrand. Nu gebruik ik factor 30 van Piz buin, op de plekken waar ik nog heel wit ben (bijna overal) en factor 20 van L’Oréal smeer ik op mijn armen en voeten en bovenbenen in. Due zijn al vaker in de zon geweest en verbranden een stuk minder snel! Ik verbrand uiteindelijk meestal toch een heeeel klein beetje, maar ik ben grotendeels goed protected!
Piz Buin Ultra Light Hydrating Sun Spray – 30 SPF – 15,99
L’Oréal Paris: Sublime Sun – 20 SPF – 9,00

20140708-181011-65411797.jpg

Badlaken
Ik heb in Zakynthos een hartstikke leuke handdoek gekocht met I love – plaatje an een schildpad –. Zakynthos is namelijk het schildpaddeneiland. Ik vond het een leuk kleurtje met dat grijs en rood. Echt cute, haha. De handdoek was maar 5 euro!

Mijn telefoon met oortjes
Nouja, ik hou van mijn telefoon en soms kan je zelfs even op WiFi op een strand. Lekker internetten of blogs lezen. Maar ook even een spelletje doen of muziek luisteren! Heerlijk met je ogen dicht.

Een boek
Ik hou sowieso van lezen, maar ik heb er heel vaak her geduld niet voor om gewoon in plaats van te whatsappen of series kijken een goed boek te gaan lezen. Wanneer je naar het strand gaat heb je Zeeën (haha) van tijd en lees ik dus graag boeken. Nu zit de weduwnaar van Kluun in mijn tas. Ik heb hem al bijna uit!

Slippers
Lekker over het hete zand lopen op dichte schoenen of sandalen: er komt altijd zoveel zand in je schoen en het gaat er dan ook niet uit! Soms is het zand zo heet dat je ook niet op je blote voeten kan lopen. Slippers is de oplossing, lekker lopen tot het koude zand en je goedkope slippers aan de kant zetten. Ik heb mijne voor 3,- gekocht bij een strandwinkeltje.

20140709-102709-37629721.jpg

Mijn bikini
Okay, misschien heb ik die altijd van tevoren al aan ipv in mijn strandtas, maar ik vind ‘m zo leuk dat ik hem erop wil zetten.

3 thoughts on “What’s in my strandtas?

Leave a Reply

