Spam your blog #1

Heya everyone!

20140704-004040-2440990.jpg
Al een tijdje ben ik aan ‘t bloggen. Door middel van bloglovin en wordpress wordt ik op de hoogte gehouden van allerlei trends en koopjes en I love that. Maaaar, Ik ben echt toe aan een stel nieuwe blogs volgen. Ik volg al een heleboel leukerds, maar ik ben toe aan wat vernieuwing en nieuwe gezichten, die wat anders hebben te vertellen. Hier is je kans om “legaal” je blog te spammen en wat volgers aan te trekken. Ik vind het zelf altijd superhandig en leuk als ik mijn blog mag spammen!
Liefs!

13 thoughts on “Spam your blog #1

  1. Ik vind dit soort blogpost altijd zo’n goed initiatief, zeker om beginnende bloggers meer kans te geven. Mijn blog is: http://www.lisasgorgeouslife.nl

    Het is een persoonlijke blog, waar ik schrijf over alles wat mij bezighoud. Geschreven met passie, humor en soms wat kritische noten.

    Laat vooral een berichtje achter, met wat je vindt van Lisa’s gorgeous life.

    XX

  2. Hallowa! Ik blog op justaquotelover.wordpress.com .En tja, het gaat eigenlijk over van alles en nog wat! Ik zou het erg leuk vinden als je eens een kijkje neemt! xoxo

  3. Wat een leuk idee!

    Ik heb samen met mijn vriend een blog: http://www.kijkonsleven.nl
    Hier schrijven we echt over van alles. We posten recepten, verhalen uit ons leven, schrijven recensies en nog veel meer! Daarnaast vloggen we ook!

    Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Leave a Reply

