Vakantie Inspiratie: Zakynthos

 

Yo yo yoghurt, haha!
Afbeelding 12

 

Ik ga dit jaar 2 weekjes op vakantie naar Zakynthos. Dit eiland behoort tot de Griekse Ionische eilanden en liggen aan de westkant van Griekenland. Het is daar rond de 28 tot 33 graden en dus een perfecte vakantietemperatuur. Het eiland staat ook wel bekend als turtle island. Omdat er veel schildpadden zijn. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik dol op waterdieren, dus dat is nog even een extra bonus. Ik kan bijna niet omschrijven hoeveel zin ik er in heb. Alvast ter voorbereiding van de vakantie heb ik allemaal superleuke plaatjes opgezocht en nu heb ik er wel degelijk nog meer zin in.  Aanschouw het mooie Zakynthos!

 

 

Afbeelding 5 Afbeelding 6 Afbeelding 7      Afbeelding 10  Afbeelding 11       Afbeelding 13   Afbeelding 14     Afbeelding 15Afbeelding 9     Afbeelding 1Afbeelding 2       Afbeelding 3

 

 

Ik wordt hartstikke blij van deze prachtige foto’s van mooie stranden, grotten en superschattige stadjes en straatjes. Lekker twee weken lang rustig genieten van het water en de dorpjes. Ik heb er in iedergeval zin in.

Waar ga jij op vakantie dit jaar?

Liefs,

Ilona

Volgen kan via bloglovin onderaan de pagina!

5 thoughts on “Vakantie Inspiratie: Zakynthos

  1. Ohh jaloers! Ziet er echt super mooi uit daar 🙂 Ik ga volgende week een weekje naar Manchester, Engeland want mijn Engelse vriendje is jarig en daarna 10 daagjes Italie 🙂

  2. Oh wauw! Wat supermooi, snap dat je er heel veel zin in hebt!
    Waar ik op vakantie ga weet ik nog niet, maar een Grieks eiland is wel heel aantrekkelijk 😉

Leave a Reply

