Wishlist Summer 2014 #Fashion

Hey!

Het is heerlijk zomer en ik ga zaterdag op vakantie. Ik moet alleen nog even kleding zien te scoren. En ik heb een enorme wishlist. Hahaha, helaas niet helemaal genoeg geld, maar dat maakt niet uit. Dromen is altijd goed! Ik heb vooral gezocht bij de H&M, Mango, Forever 21 en ook voor Cut-Out Boots (die ik nu, nadat ik het artikel geschreven heb, eindelijk heb gevonden!!)

Afbeelding 3

 

H&M

ImageImageImageImageImageImage
V
an links naar rechts: Tricot jurk – 9,95 | Denim jacket – 29,95 | Brede ring – 3,95 | Onderste rij: Tricot jurk: 12,95 | Tricot Jurk 6,- | Denim short – 14,99 |

H&M is een van mijn favoriete winkels en heeft ook echt altijd wel iets dat ik wil. Ik zat een beetje op de site te kijken en heb een nieuw woord geleerd: Tricot! Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat het is, maar het klinkt helemaal leuk.

Forever 21

ImageImage

Van links naar rechts: Maxi Dress – 27,95 | Daisy Print Crop Top – 7,95 |

Tot mijn grote verdriet ben ik nog niet in de Forever 21 geweest. Ik ben er langs gereden, maar er nog niet geweest. Dus, ik heb even de site bekeken, maar ik had geen geduld om alles door te gaan. Dat bewaar ik liever tot ik in de echte winkel ben. Deze twee dingen sprongen er wel echt bovenuit. Added to my wishlist!

 

Mango

Afbeelding 2 Afbeelding 3Afbeelding 4
Van links naar rechts: Maxi dress – 19,95 | Midi skirt – 34,95 | Bleached Denim short – 19,95 |

Ik ben eigenlijk niet zo een fan van de mango, Maar de laatste tijd hebben ze ineens veel leukere dingen. En de uitverkoop is erg leuk daar, aangezien de kleding vaak best wel duur is.

Cut Out Boots

Afbeelding 5 Afbeelding 6Afbeelding 7

Van links naar rechts: H&M – 59,95 | Newyorker – 19,95 | VanHaren – 19,90 |

Ja, de cut out boots is geen winkel, helaas. Maar ik ben nog steeds ernstig naar ze op zoek. Ik heb 3 paar gevonden: Bij de van haren, de H&M en de primark, ook bij de Newyorker trouwens. Hoe is het mogelijk, dat ze nooit, maar dan ook echt nooit, de zwarte en degene in mijn maat hebben.  Weet iemand toevallig nog waar ze te koop zijn?

 

Dit zijn al mijn wensen voor deze zomer. Ik ben ook wel opzoek naar nog een stel leuke sandaaltjes. Ook als ik ga shoppen komen er altijd nog wat shirtjes, make-ppspullen of sieraden mee, die ik dan weer zie liggen of hangen.
Ik ga morgen shoppen en I can’t wait!!

Wat is jouw fashionwens voor deze zomer?

Liefs,

Ilona

Volgen kan via bloglovin onderaan de pagina!

 

 

One thought on “Wishlist Summer 2014 #Fashion

Leave a Reply

