Lijstje met doelen – Juni/Juli 2014

Hoi allemaal!
Ik heb echt bijna geen tijd meer om te bloggen. Ik ben elke dag aan het werk, of aan het leren, vreselijk. Ik heb allerlei verjaardagen gehad en heel veel toetsen. Nu heb ik volgende week ook nog eens een SE-week. En de tijd dat ik vrij heb breng ik door met mijn vriend en ik dan nou te gaan bloggen, is hartstikke ongezellig. Ik begin morgen lekker laat, dus ik dacht laat ik weer eens een artikel plaatsen met mijn 5 doelen voor deze maand.

20140611-232631-84391225.jpg

1. Frozen Yoghurt Maken
Ik probeerde laatst een frozen yoghurt te maken, door letterlijk yoghurt in te vriezen. Geen succes! Nu heeft een hele lieve vriendin van mij gelezen, dat mijn yoghurt-attempt faalde en voor mijn verjaardag kocht ze een receptenboeken voor frozen yoghurt te maken ZONDER ijsmachine. Het lijkt me hartstikke moeilijk, want ik ben niet zo een keukenprinses, maar ik hoop heel erg dat het lukt!

2. Mijn SE-week vlammen
Toen ik twee jaar geleden, door mijn eigen schuld (te weinig inzet) bleef zitten, baalde ik echt als een stekker. Ik vond het verschrikkelijk op het begin. Nu vind ik het wel gezellig, maar ik heb er ook wel ech wat van geleerd. Mijn instelling is helemaal veranderd. Eerlijk gezegd ben ik nog steeds niet de beste leerling en ik vind school nog steeds niet leuk, maar ik wil wel goede cijfers halen. Ik hoop dat ik deze SE week goede cijfers haal en daardoor goed mijn examenjaar inga. Ik heb er een goed gevoel over.

3. Ab challenge en het hardlopen weer oppakken
Samen met mijn vriend was ik eraan begonnen, alleen ik ben na twee dagen gestopt. Lui, ik weet het. Ik wil het eigenlijk wel afmaken. Ik lack echt zwaar aan spieren en dat vind ik best wel jammer. Het enige wat me tegenhoudt is dat het afentoe gewoon te veel tijd in beslag neemt, maar ik mort maar tijd gaan maken. Het hardlopen twee keer per week ging hartstikke lekker, alleen door echt een immens gebrek aan tijd en niet ‘S avonds durven hard te lopen, is dat er een beetje bij ingeschoten. Hartstikke zonde!

20140611-232720-84440102.jpg

4. Picknicken
Dat eb ik gewoon nog nooit gedaan. Het lijkt mij echt hartstikke gezellig, met allemaal lekkere kleine hapjes en drankjes in het park ofzo chillen en dan het liefst met mijn vriend. Dat is in mijn hoofd gewoon perfect. Het past heerlijk bij de zomer en dat is het wel echt bijna aan het worden. Wat een heerlijk weer. Geweldig!

5. In een stad winkelen/een stad bezoeken, waar ik nog nooit ben geweest.

Ik ben niet echt een persoon die echt uren kan shoppen en zeker niet in mijn eigen woonplaats. Ik ben dan ook dol op andere steden; ze hebben daar allerlei winkels en dingen die ze hier niet hebben en ik wordt er gewoon hartstikke vrolijk van. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit in Rotterdam geweest, of Den Haag (om te winkelen)

Dit zijn mijn doelen voor deze maand en ik ben ongelofelijk benieuwd of dat me gaat lukken!

wat zijn jouw doelen deze maand?

Liefs,

Ilona

2 thoughts on “Lijstje met doelen – Juni/Juli 2014

Leave a Reply

