Mask Monday

Hey hey!

Ik heb het de afgelopen weken en ook de komende drie weken zo ontzettend druk. Met school, werk en de afgelopen maand vooral met verjaardagen, waaronder die van mijzelf. Ik heb amper tijd om iets leuks te doen. Nu komt het toch even goed uit dat ik op mijn verjaardag van een hele lieve vriendin maskertjes heb gekregen van Dr. van der Hoog. Ik gebruik ze veel te weinig, maar ik vind maskertjes hartstikke fijn en leuk. Ze zijn heerlijk voor je huid en het geeft ontspanning, wat ik erg nodig had. Zo heb ik toch nog een beetje me-time. Vandaag gebruikte ik Dr van der Hoog: Crazy Cupcakes.

20140602-174752-64072859.jpg

Ik verheugde me er stiekem al de hele dag op om het masker te gebruiken. Het leuke, vrolijke uiterlijk en de naam Crazy Cupcakes maakte me hartstikke benieuwd. Er zitten 2 maskers in 1 pakketje. 1 voor jou en 1 voor je vriendin. Nu heb ik het toch stiekem alleen gedaan. Maar ik vind dit altijd hartstikke handig.

20140602-175254-64374556.jpg

Ik gebruikte het onderkantje. Ik maakte hem open, wat best moeilijk ging. En er kwam een zachte, vloeibare, dunne substantie uit met een lichtroze kleur. Hij rook echt lekker en had ook echt iets weg van Cupcakes. Net gebakken Cupcakes met aardbeien ofzoiets. Het smeert heel erg lekker uit en blijft lekker op de huid zitten. Er zat in zo een half zakje hartstikke veel voor 1 gezicht. Als het zou moeten zou je makkelijk een half zakje met zijn tweeën kunnen gebruiken. Toch smeerde ik alles op mijn gezicht. Als je het opengemaakt heb, kan je het immers toch niet meer dichtmaken. Eenmaal op het gezicht liet ik het een twintig minuutjes intrekken. Het bleef dezelfde substantie en de laatste paar minuten werd het droog en iets harder. (Sorry voor mijn lelijke nagellak trouwens!)

20140602-175845-64725693.jpg
Zo zag het er uit. Ik had alles behalve mijn ogen van tevoren schoongemaakt. Na 20 minuten haalde ik het eraf. Dat vid ik altijd moeilijk want het blijft altijd overal zitten. Onder andere in mijn wenkbrauwen. Na het met lauw water helemaal er te hebben afgehaald, droogde ik mijn gezicht met een zachte doek. En mijn gezicht is weer heerlijk zacht. Wat een lekker en effectief masker! Het enige minpunt was dat hij bij een puistje een beetje prikte.

Ingrediënten

Afbeelding 1

Nu zit ik steeds over mijn wangen te aaien, omdat ze zo zacht zijn!
Ik weet niet hoe duur ze zijn en waar je ze kunt kopen, want ik heb het als cadeautje gehad.

Gebruik jij vaak maskertjes?

Liefs,
Ilona

Volgen kan helemaal onderaan mijn pagina!

One thought on “Mask Monday

Leave a Reply

