TMI (to much information)- TAG!

Hoi allemaal!

Ik ga de TMI tag doen! Oftewel, teveel informatie over mij! Haha. Hier begin ik!

1. Wat draag je?
Nou, op dit moment eigenlijk een joggingbroek en een t-shirt van bjorn borg, want ik kom van dansen. Maar ik droeg vandaag een highwasted broek, met een trui, in allerlei kleurtjes en clarks. (neppe dan, maar nou en)
 
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Zeker!
 
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nou, echt vervelend kan je het niet noemen. Maar leuk is natuurlijk anders. Het was geen ‘bad break-up’
 
4. Hoe lang ben je?
1.69 meter en een halve centimeter!
 
5. Hoeveel weeg je?
Ja, dit vind ik altijd zo een nare vraag. Maar ik weeg tussen de 63 en de 66. Ik weet het niet precies.
Image
 
6. Heb je tattoo’s?
Nee!
 
7. Heb je piercings?
Gaatjes in mijn oren, tellen die ook mee? Ik wil wel graag zo een traguspiercing
 
8. OTP?
Whut? 😮
 
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Deze is heel easy: Klaroline! Klaus en Caroline van The Vampire Diaries. Al speelt Klaus er nu niet meer in, vind ik ze echt perfect. Echt teveel chemie.
Image
 
10. Wat is je favoriete serie?
Mijn favoriete serie is dan ook The Vampire Diaries. Ik kan afleveringen wel drie keer kijken (achter elkaar).
 
11. Wat is je favoriete band?
Mijn favoriete band is denk ik 30 seconds to mars of Paramore. Een beetje rockachtig, maar niet te heftig. Ken van deze bands denk ik wel al hun liedjes!
 
12. Wat mis je?
Nou op dit moment niet echt iets. Mijn vriend misschien een beetje? 
 
13. Wat is je favoriete liedje?
Naive van The Kooks, luister ik momenteel echt 24/7. Echt dat liedje vind ik zo leuk. Loved me back to life van Celine Dion geeft me  ook altijd een boost.
 
14. Hoe oud ben je?
Sinds 2 dagen alweer 18, wat een bejaarde.
 
15. Wat is je sterrenbeeld?
Tweelingen.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Humor. 
 
17. Wat is je favoriete quote?
Nou, die heb ik niet hoor. 
 
18. Wat is je favoriete acteur?
Ian Somerhalder of Joseph Morgan (allebei vampire diaries). Ook vind ik Paul Rudd heel tof!
 
19. Wat is je favoriete kleur?
Oud roze of bruin.
 
20. Harde muziek of zachte muziek?
Op de fiets of als ik hardloop het liefst superhard, dat zorgt echt voor extra energie. Maar bijvoorbeeld in de auto of als ik met iemand ben, dan kan ik er echt niet tegen als ik niet boven de muziek uitkom.
 
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn vriend of ouders.
 
22. Hoe lang douche je?
Mwah, 10 minuutjes, iets korter.
 
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ik sta op om 7:20, make-up, kleding, eten en dan ga ik rond 8:10 weg. Dus reken zelf maar uit haha! Douchen doe ik meestal ‘savonds.
 
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, gelukkig niet. 
 
25. Wat is een turn-on?
Ik hoorde hier laatst het woord Pantydropper voor. Maar ik vind het leuk als een jongen mooie lippen heeft en lang is. Oh en een leuke stem
 
26. Wat vind je een afknapper?
Piercings, baard, iemand die te lief is.
 
27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ja, uh, niet van toepassing.
 
28. Heb je angsten?
Spinnen en verlating.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Een serie :’)
 
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteravond. 
 
31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?
I = Ilona M = Tweede naam C = derde naam en Kool is mijn achternaam. Het is dus een mix van mijn achternaam en cool. Jaja.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Eline Vere van Louis Couperus (moest voor school)

Image
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Reign
 
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Met mijn vader, die naast me zit.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Nou, mijn vader dus.

36. Wat is je favoriete eten?
Brood met beleg. Ja, ik eet dit duizend keer liever dan avondeten. Bovendien vind ik het met zalm echt goddelijk.
Image
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Overal!

38. De laatste plaats waar je was?
Voor mijn woonplaats, Almere, was ik voor het laatst in een andere stad.. Arnhem! In Burgers’ Zoo

39. Heb je een crush?
Zeker weten!

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gistermorgen.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen flauw idee.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Dat verschilt wat voor soort snoep het is.
 
43. Welke instrumenten speel je?
Mijn stem, het is wel een vals instrument, maar ik moet het er mee doen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn ring (van mijn oma geweest)

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Dansen, een uurtje geleden!

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Ik weet niet eens hoe het heet, maar het is van 10 Things I hate about you: Oh wacht het heet: Can’t take my eyes off you en het gaat zo: I LOVE YOU BABY, NO MATTER WHAT THEY SAY, I NEED YOU BABY. Ja.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Wil je pizza eten en neuken of hou je niet zo van pizza?

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Vanzelfsprekend niet.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Vandaag. Chilling all day. Haha, nee  geen idee!

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die deze tag wilt doen.

Dit waren de vijftig vragen die een beetje teveel informatie geven, maar ik vond hem supergrappig!

Liefs,

 
Ilona
 

 

3 thoughts on “TMI (to much information)- TAG!

Leave a Reply

