Wat ik echte (mode)missers vind..

Goedezaterdag!

Ik, volmondig fashion én beauty expert, weet natuurlijk allemaal wat er hip is en wat niet, wat kan en wat niet. Haha nee, maar ik heb wel een hele duidelijke mening over bepaalde trends en gewoon kledingstukken. Ik wil hiermee niet zeggen dat je ze niet mag dragen of niet moet dragen, maar ik persoonlijk zou het nooit kopen/doen. Niet alleen kleding, maar ook bij make-up doen mensen soms dingen met hun gezicht, waarvan ik me ernstig afvraag waarom ze het doen. Ik moet toegeven dat ik sommige dingen eerst echt niet om aan te zien vind en dan na 1 of 2 maanden ineens denk: JA DAT IS LEUK! Bijvoorbeeld: het omslaan van je broekspijpen. Eerst vond ik het maar iets raars, maar nu doe ik het zelf ook altijd! Hieronder staan op een rijtje echte fashion en beautymissers.

Wenkbrauwen tekenen

Wat is het toch afschuwelijk als iemand loopt met een paar zwarte lijntjes op haar gezicht. Je wenkbrauwen iets donkerder invullen, vind ik geen probleem, maar echt tekenen. Natuurlijk is niet altijd zo ernstig als de foto hieronder maar die lijntjes zien er niet uit. Sowieso besteed ik totaal geen aandacht aan mijn wenkbrauwen, buiten het epileren om. Vind ‘t wel prima zo.

Image

 

Een blouse om je middel knopen
Dit is sinds kort ineens een trend. Ik vind het echt niet zo mooi. Het staat opzich niet lelijk, alleen ik vind het gewoon heel raar. Het voegt vrij weinig toe en het ziet er uit alsof het snikheet is. Van deze trend weet ik wel bijna honderd procent zeker dat ik er nooit aan mee ga doen. Ik vind het maar apart. Wanneer je het heet hebt: dikke prima, maar anders gewoon niet.

Image

Harembroek

Totaal niet flatteus, rare vorm en echt wauw, dit vind ik zo erg. Zoals het wel vaker wordt genoemd, het ziet er echt gewoon uit als een drollenvanger. Ik heb het echt nooit wat gevonden. Kan me voorstellen dat het lekker zitten, maar mooi? Echt niet.

Image

Oranje lippenstift
Ik hou echt niet van de kleur oranje, daar al mee te beginnen. Maar de kleur van oranje lipstick is nog erger. Het staat op 9/10 huidsoorten echt niet en het maakt je tanden ook nog eens geler lijken. Nee, dit vind ik echt verschrikkelijk. 
Image

De hipsterbril

De bril zelf vind ik eigenlijk best wel leuk. Maar ik vind het echt belachelijk hoeveel mensen zo een bril dragen terwijl ze niet eens een bril nodig hebben. Verder is het opzich geen modemisser, maar gewoon een persoonlijke misser. 

Image

Leren legging

Een leren legging die gewoon wordt gedragen als broek, met een kort shirtje erop. Het doet me altijd denken aan zo’n raar latexpakje. Ook deze zie je heel vaak, maar deze trend is niet voor mij weggelegd. En bovendien lijkt het me ook echt hartstikke warm.

Image

Nike Air Max

Ik houdt sowieso niet zo heel erg van sneakers. Vans draag ik tot ik er bij neerval, maar andere sneakers vind ik niet zo leuk. Vooral niet van die groffe sneakers. De lelijkste schoenen van de wereld vind ik echt Nike Air Max. Ze zijn echt van die ‘snelle’ schoenen en komt echt zo over alsof je zo een jongen bent die altijd een pet op heeft en in z’n joggingbroek op z’n scooter zit.

Image

Piercings in je gezicht

Ik vind piercings in je oren heel leuk. Maar in je gezicht: Ten eerste de kingpiercing. Ik vind het heel erg ordinair, net zoals de munroe piercing. De neuspiercing is ergens nog wel leuk. Maar alle andere echt een nee. Het minst mooi vind ik nog een tongpiercing, waarmee iemand steeds gaat spelen met zijn tong. Zo vies! Een ringetje door je lip of neus, vind ik ergens wel iets hebben.

ImageImage

Een te korte broek

Korte broekjes zijn hartstikke leuk en heel erg fijn in de zomer. Maar er is ook een grens. Ik hoef je billen niet te zien, dus je kunt iniedergeval wel een broekje kopen die over je billen heen gaat. Een stuk mooier. Verder is het opzich een leuk broekje, buiten het feit dat het echt te kort is.

Image

Alles met een luipaardprint

Ik hou heel erg van streepjes, maar de luipaardprint heeft me nooit gepakt. De tijgerprint ook niet trouwens. De ene dingen waarop ik het kan accepteren is op een shirt (maar dan moet ie wel echt leuk zijn) of op schoenen, maar verder. Het laat je er zo goedkoop uitzien, naar mijn mening!


Image

Natuurlijk zijn er echt heel veel dingen die ik niet leuk of mooi vind. Maar als ik die allemaal moet op gaan zoeken, dan zitten we hier volgende week nog. 

Wat vind jij een echte modemisser?

Liefs,

Ilona

Volgen kan onderaan de pagina!

 

 

 

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Wat ik echte (mode)missers vind..

Leave a Reply

