OOTD: Starting summer

Hey allemaal

Image

Shirt – Hollister | broek – H&M | sandaaltjes – Van Haren | ringen – Primark |

 

 

Ik dacht, laat ik weer eens een outfitpost plaatsen. Met dat lekkere weer kan je ineens weer alles dragen wat je wilt en eindelijk zonder jas of vest weg. Ook ben ik dol op open schoentjes, zoals sandaaltjes. Het is wel weer meteen erg warm, maarja, ik mag niet klagen natuurlijk. De outfit hierboven heb ik samengesteld op basis van comfort. Het shirt van hollister heb ik al hartstikke lang. Ik heb hem gekocht vorig jaar zomeer voor 17 euro. De broek was 20,- en komt van de h&m. Ik heb zelf de pijpen omgeslagen, dat staat dan weer net even iets zomerser(?). De titel van de outfit heb ik maar een willekeurige naam gegeven, naar de weersomstandigheden. Lees verder voor meer foto’s!

ImageImage

 

De sandaaltjes komen van Van Haren. Ik was al opzoek naar een soort gladiator sandaaltjes, maar ik kon ze nergens vinden en toen ik deze zag werd ik helemaal blij. Ik ben echt niet zo dol op de Van Haren, maar deze zijn echt superschattig en ze lopen ook nog eens heel fijn. Je zou er rustig een lange wandeling op kunnen maken met de dikkere zool. Ze waren 20,-. 

ImageImage

De ringen komen bij Primark vandaan. Ik ben echt dol op ringen met steentjes en above knuckle rings. Ik zag voor het eerst een stel ringen bij elkaar die ik allemaal leuk vond. En het mooiste komt nog: Ze waren maar 2 euro! De ringen kun je met elkaar en ook nog afzonderlijk dragen voor als je een iets minder volle hand wilt. Nu nog een ring zoeken voor aan m’n pink. Oh en mijn duim is weg omdat mijn nagel te lelijk gelakt was, haha! 

Image

 

De rugzak vond ik er ook leuk bij passen. Deze is ook van de Primark en kostte 14 euro. Ik ben er echt verliefd op. Ik zocht al een tijdje zo een rugzak en deze past echt perfect bij me. Er kan ook heel veel in, dus dat is ook altijd handig! Ik droeg hem vandaag eigenlijk helemaal niet, maar ik heb hem net nieuw en ben er echt super blij mee!

Dit was dan mijn outfit van vandaag, lekker simpel, maar toch leuk. 

Wat vinden jullie van mijn outfit?

Liefs,

Ilona

Volgen kan onderaan de pagina!

 

5 thoughts on “OOTD: Starting summer

Leave a Reply

