My Style

 

 

Hoi allemaal!

Afbeelding 8

 

Broek – Vero Moda | Shirt – River Island  | Ketting – River Island (zat bij het shirt) | Laarsjes – Le Ballon | Blazer – Only |

Nu ik eigenlijk moet leren en toch aan het Soggen ben: Even een snelle outfitfoto. Het is al een wat oudere foto, vandaar ook de rare foto rechts (die overigens wel een goed beeld geeft van de kleding. Het is een foto die mijn stijl perfect omschrijft. Ik draag vaak spijkerbroeken, het liefste dus high-waisted en licht. Ook het shirt vind ik echt geweldig, hij heeft een neutrale kleur en een leuk printje en het is een Muscle Tee. Ik draag ook vaak blazers, die passen gewoon lekker bij alles en maken je outfit net iets stoerder of juist netter. In de winter, of iniedergeval tijden dat het niet zo warm is, is het superhandig om het over een shirtje te dragen. Ik merk dat de laatste tijd mijn stijl weer aan het veranderen is, ik houd wat meer van de gedurfdere kleding, nouja, gedurfd, maar minder basic. Mijn stijl kan heel erg sportief zijn. Een fijne broek, met een leuk shirt en een jasje of vestje erover heen. Maar ik vind het bijvoorbeeld ook leuk om rokjes te dragen met een leuk shirtje, dat er niet te netjes uitziet. Voor gelegenheden vind ik het natuurlijk wel leuk om er netjes en chic uit te zien, maar over het algemeen houdt ik meer van de street style/gewoon het wat stoerdere denk ik.

De ketting zat aan het shirt, alleen die is nu helaas al kapot. Maar ik vond hem echt superstoer, met een soort spikes en allemaal doodshoofdjes. En de schoenen, ja, dat is de beste aankoop ook. Ik zal binnenkort nog wel een apart artikel schrijven over mijn schoenen en dan zal ik ze van dichtbij showen. Ik ben er echt gek op, ondanks dat je kan zien dat ik ze echt al 1000 keer gedragen heb. Maar ze zijn nog steeds mooi. De broek is van de vero moda en was 35 euro. Het shirt + de ketting heb ik toen in de uitverkoop voor 12,50 bij de River Island gekocht, echt een megakoopje. De laarsjes, heb ik bij Le Ballon gekocht, deze winkel is minder bekend, maar heb je wel in een paar grote steden. Deze waren rond de 90 euro. Ik weet het niet meer precies. En de blazer heb ik gekocht voor 15,-. Hij is wat langer dan de meeste en met driekwart mouwen! Dit is het soort outfit dat ik meestal aandoe naar school, lekker simpel en lekker zittend.

Natuurlijk is het erg moeilijk om je eigen stijl te omschrijven, maar ik kan jullie er iniedergeval wel een beeld van geven. Er zullen nog veel meer outfitposts volgen, dus jullie zullen uiteindelijk vanzelf een beeld vormen van mijn stijl.

Wat vinden jullie van mijn outfit?

Liefs,

Ilona

Volgen kan onderaan de pagina via e-mail en bloglovin.

 

 

2 thoughts on “My Style

Leave a Reply

