My Wishlist (Fashion & een klein beetje Beauty)

Hoi!

De meeste mensen zijn heel slecht in sparen, ik ben heel slecht in uitgeven, vooral voor mezelf. Ik vind al snel iets het geld niet waard en daarom laat ik het hangen. Ook vandaag ging ik weer naar de stad met de instelling: Leuke nieuwe kleding kopen. Uiteindelijk heb ik niets gekocht en alleen maar boeken teruggebracht naar de bieb. Ik heb heel veel dingen, maar toch zijn er nog altijd kleine dingen die ik wil.

Afbeelding 17

 

Jeans

Als eerste heb ik een broek nodig. Die wil ik niet persé, maar ik heb hem echt nodig. Ik weet niet wat het is, maar ik heb altijd een broekentekort, terwijl ik het allerliefst broeken draag. Waarschijnlijk komt dat doordat ik echt super kieskeurig ben met broeken. Ze zijn altijd of te strak, of te los, of te kort, of te laag. Het liefst heb ik een lichtere broek, skinny ofcourse en dan het liefst high/regular waisted. Die heupbroeken vind ik dus echt 3x niks en het zakt bij mij alleen maar af. Dus niks voor mij. Tegenwoordig sta ik zelf open voor boyfriend jeans. Ik heb er nog geen, want elke keer als ik ze pas, zit het zo raar, maar ik wil er wel een! Ik heb al genoeg donkere broeken, dus vandaar dat ik zo graag lichte broeken wil.
ImageImageImage

 

Crop Tops

Ook ben ik al een hele lange tijd opzoek naar een leuke crop top. Ik grijp snel naar de zwartwitgestreepte crop tops, maar ik wil eigenlijk gewoon een vrolijke met bloemetjes of een lief printje. Ook deze pas ik steeds en elke keer denk ik: aaaah net te kort. Ik ben bang dat ik ze dan koop en uiteindelijk niet durf te dragen. Het liefst wil ik ook een wat strakkere, want een paar losvallende crop tops heb ik gelukkig wel al. Ik hoorde dat ze bij Forever 21 een fijn assortiment aan crop tops hebben, dus misschien moet ik daar even op bezoek binnenkort. Oh en ook ik heb tegenwoordig een eigenaardige obsessie voor daisies (madeliefjes).

ImageImageImage

Schoenen

Eigenlijk heb ik niet zoveel met schoenen. Ik heb er net 4 paar, denk ik. Maar sinds de cut out boots te koop zijn ben ik er echt hopeloos verliefd op. Ik wil ze zo graag, maar ik vind ze vaak te duur en ze hebben ze nooit in mijn maat (37). Elke week ga ik ernaar op zoek en vind ik ze, maar dan is mijn maat er niet. Ze zijn zo ongelooflijk leuk, ja die wil ik echt heel erg graag. Ook de Dr. Martens vind ik heel vet, de neppe zijn net zo vet. Ze passen echt overal bij en lijken me super comfy. Verder vind ik ook de vansachtige schoenen met hele dikke zolen heel erg tof.

ImageImageImage

 

Jewelry
Het enige waar ik wel (te) veel geld aan uitgeef zijn sieraden. Ik ben dol op lieve kleine armbandjes, oorbellen en ringetjes. Met kettingen heb ik dan vrij. Alhoewel, zo een statement necklace is wel echt vet! Alleen bij mijn shirts past het niet. Toch wil ik er graag één. Alleen ik vind ze vaak net even te duur. Ook vind ik de above knuckle rings echt supercute.

ImageImage

 

Beauty

Qua beauty gebruik ik niet heel veel producten ik vindt het ook allemaal niet zo heel interessant. Tegenwoordig interesseer ik me er wat meer voor en ben ik dan ook op zoek naar bepaalde producten. Een mac lipstick!! Ja, die moet ik toch echt in mijn collectie voegen. Dit merk is eigenlijk onmisbaar geworden. En dan vooral de donkere kleuren vind ik echt heerlijk. Ik ben ook opzoek naar een concealer, een goede. Dat lijkt me wel fijn. Een goede kwastenset voor alle make-up. Al moet ik wel eerst even bestuderen welke kwast wat kan, want ik heb alleen een kwast voor mijn ogenschaduw en blush en dat is het. ImageImage

 

Dus toch wel aardig wat dingen die ik heel graag zou willen. En wat een mazzel,  26 mei ben ik alweer jarig. Dus voor iedereen die op mijn verjaardag komt: HINT!! Haha. Verder ben ik helemaal tevreden en heb ik alles wat mijn hartje begeert.

Wat wil jij nog graag hebben?

Liefs,

Ilona

Volgen kan via bloglovin’ of e-mail onderaan de pagina!

 

 

4 thoughts on “My Wishlist (Fashion & een klein beetje Beauty)

  1. Leuke artikel! Dat met die broeken heb ik ook altijd, haha. Ik zou nog graag een zwarte skater skirt willen hebben, die vind ik zo leuk 🙂

  2. Kwa broeken zijn wij echt precies hetzelfde, haha! Broeken zitten gewoon nooit goed bij mij. Blah. En dat madeliefjes crop top heb ik, meerdere soorten zelfs. Met kraagje, zonder kraagje.. Oh well.. :’) Super leuk artikel!

Leave a Reply

