What’s on my phone?

Hey hallo!

Mijn telefoon en ik zijn onafscheidelijk. Ik neem hem overal mee naartoe en we doen alles samen. Oké dat is overdreven, maar ik doe er wel echt heel erg veel mee. Als het even kan kijk ik even op mijn telefoon en dagelijks check ik sommige apps wel 10 keer. Ik heb een zwarte iPhone 4s. Ik had eerst een witte, maar die had ik perongeluk in de WC laten vallen. Ik had hem toen eigenlijk weer gereanimeerd door hem in de rijst te leggen, maar de wifi deed het niet meer. Mijn mobiele data overleedt daardoor binnen een week elke keer. Tijd voor een nieuwe dus. Ik heb deze nu pas 1,5 maand. Maar ik heb al sinds vorig jaar mijn verjaardag een iPhone. Daarvoor had ik ook een jaartje een smartphone, maar daarvoor was ik nog helemaal internetloos. Ik vermaak me dus prima met mijn telefoon, maar wat doe ik er allemaal mee?

Image

 

Met kerst heb ik een superleuk hoesje voor mezelf gekocht en besteld op http://miniinthebox.com, daar hebben ze sowieso hele leuke hoesjes. Mijn hoesje heeft het printje hieronder erop. Hij is nu wel een beetje beschadigd door het laten vallen, maar binnenkort koop ik wel weer een nieuwe!

Image

Image

 

 

 

Dit is mijn toegangsscherm: een leuke foto van Maurice en mij (die ik al geshowd heb in mijn lifesnaps).

Image

 

Mijn homescreen, hier staan al mijn appjes en mapjes. Op de andere pagina staat niets, maar die blijft telkens openstaan. Linksboven staan alle standaard iPhone apps. Sommigen zijn wel handig, maar ik gebruik ze vrijwel nooit.  Ik denk niet dat ik ze hoef te laten zien, want ze zijn wel algemeen bekend. Weer, camera, telefoon, notities en berichten gebruik ik wel vaak, daarom heb ik ze ook apart gezet. De namen spreken allemaal wel voor zich. Onderaan staan de instellingen, Safari: aka internet, mail en muziek. Muziek gebruik ik eigenlijk nooit, want ik heb spotify voor al mijn muziek. De leuke icoontjes vertel ik later over.

Image

Dit zijn denk ik wel de apps die ik het meest gebruik, appjes waarop ik allemaal een account heb. Vooral whatsapp, snapchat en instagram gebruik ik heel vaak. Facebook ook wel, maar dat kan ik ook checken op mijn laptop. Skypen doe ik bijna nooit, alleen soms even met Maurice. Spotify gebruik ik ALTIJD voor muziek. Wij hebben er ook een abonnement op, dus ik kan het altijd en overal luisteren. En tumblren doe ik eigenlijk in periodes heel vaak en dan weer heel lang niet. Dit is weer even een niet-tumblrperiode!

ImageImage

 

Mijn lifestyle appjes. Zoals je al kunt zien bloglovin en wordpress voor al mijn blogdingen. Myfitnesspal en hardlopen met evy zijn apps die te maken hebben met je gezondheid. Myfitnesspal houdt caloriën bij en vertelt je precies wat je mag/moet eten. Whitagram zorgt voor een goed fotoformaat voor instagram en instacollage gebruik ik eigenlijk altijd voor het bewerken van foto’s.  Calm is voor de rust die ik afentoe even nodig heb. Een soort meditatie, voor vijf minuutjes meestal. De buienradar app gebruik ik om te kijken of er een regenbui in zicht is, want de weerapp is afentoe echt onbetrouwbaar. Cocoppa is de app waar ik de leuke icoontjes van heb, dit maakt je telefoon even more fabulous en het is echt supermakkelijk. Met timehop kun je je tweets/posts van een jaar of twee jaar geleden bekijken. Ik vind het niet zo bijzonder, maar afentoe heb ik wel zoiets van: oja!!! dat was toen zo!!!

Afbeelding 13

 

Dit zijn mijn spelletjes. De bovenste drie heb ik gedownload naar aanraden van anderen en ben ik volkomen verslaafd aan geweest. Flappy bird heb ik erop, omdat je hem niet meer kan downloaden: straks wil ik het toch spelen! Mijn highscore is trouwens 78!! Candy crush en Jelly Splash, speel ik wel heel vaak, alleeen ik zit echt bij beiden al minimaal drie weken vast. De slimste mens is een quizspel. Ik ben er echt goed in (ik ken nu alle vragen uit mijn hoofd!). En Coin Dozer wist ik niet eens dat ik het had.

20140507-222144.jpg
Een monopoly spel, een spel met hotels, een beetje simulatiespellen. Speel ik eigenlijk ook wel weinig. THE Voice is een karaokeapp: Lekker zingen als ik alleen thuis ben. Hahah, ik vind het echt een geweldig spel, met de punten die je krijgt, kun je nieuwe liedjes kopen. Draw something, speel ik vooral op de iPad, want op mijn telefoon is het wel echt een ramp. En nu over mijn favoriete spel: Covet Fashion.

20140507-223347.jpg

20140507-223356.jpg
Oké: Je krijgt elke dag bepaalde contests: hoe meer punten je krijgt, hoe meer je kledingassortimet dus waard is, hoe meer contest je mee kan doen. Om mee te doen aan de contests (waar je geld aan kan verdienen) moet je tickets kopen of verdienen. Je moet daarvoor stemmen welke outfit leuker is en voor elke 5 stemmen krijg je 2 tickets. Ze hebben superleuke dingen! Op de foto heb ik mezelf een beetje proberen na te maken, qua stijl. Je kunt ook het haar en de make-up uitkiezen. Geweldig en fashionable spel!

Alle apps raad ik Zeker aan om te downloaden. Ik speel ze allemaal met plezier en anders heb ik ze heel veel gespeeld.

Wat zijn jouw favoriete apps?

Liefs,
Ilona

Volgen kan via bloglovin of e-mail onderaan de pagina!

10 thoughts on “What’s on my phone?

  1. Je telefoon in de rijst leggen werkt echt? 😮 Ik had ooit wel eens gehoord dat het water absorbeerde ofzo, maar daarna kwam ik op internet dat ene plaatje tegen met “in the night the rice will attract asians who will fix your phone” en toen dacht ik altijd dat het een grapje was, haha! En dat piano tiles spelletje is ZO VERSLAVEND.

  2. Leuk artikeltje! hihi ik heb gelukkig nog nooit mijn telefoon in het toilet laten vallen. Maar inderdaad je telefoon in de rijst lekker helpt wel! xx

Leave a Reply

