Tag: Get to know me.

Hallo!

Mijn eerste tag! Ik ben nogal nieuw in het blogwereldje dus leek het mij misschien wel handig om een artikel te schrijven over mezelf. Zo heeft iedereen ook een beetje een idee wie ik ben. Ik kwam de Get to know me Tag tegen op Google en besloot dat de tag wel een goede mogelijkheid was om mezelf voor te stellen.  Het is een tag met allerlei vragen over jezelf, waar je van houdt en je persoonlijkheid. Ik heb hem gegoogled en kwam op http://www.teskuh.nl en daar heb ik de tag van afgehaald. Het zijn best wel veel vragen, dus ik zal de antwoorden niet te lang maken, anders is het zo saai om te lezen. Het is altijd wel grappig om zo een vragenlijstje in te vullen, vind ik! Dus ik doe het met plezier.

Afbeelding 7

 

Geboortejaar?

Ik ben in 1996 geboren.

Hoe lang ben je?

Ik ben ongeveer 1,69 meter. Dus niet heel klein, maar ook niet erg lang.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik had mijn wekker om 11:05 gezet omdat ik naar Amsterdam zou gaan. Dit ging uiteindelijk niet door en toen had ik eigenlijk nog wel een uurtje door willen slapen.

Waar ben je op dit moment?
Op de plek waar ik altijd zit: Op de bank aan mijn laptop, die op de leuning staat. Ja, vanaf hier heb ik ook nog een goed zicht op de TV!

Single/relatie?
Ik heb nu iets minder dan een jaar een relatie met Maurice.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

Als ik mezelf in twee woorden zou moeten omschrijven, wordt het dromerig en sociaal.

Guy/Girlcrush:
Mijn Guycrush is natuurlijk Maurice.  Een girlcrush dan, dan wordt het Hayley Williams van Paramore.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een ijsje, daar heb ik al de hele tijd zin in.

Wat is je doel in het leven?
Heel verrassend, maar ik wil later gewoon gelukkig worden. Een fijne en leuke baan, een leuk gezinnetje.

Waar ben je bang voor?

Spinnen en mensen kwijtraken. Verder ben ik hartstikke stoer.

Heb je je rijbewijs?
Nog niet, maar ik ben wel van plan over een tijdje eraan te beginnen. Ik wordt tenslotte bijna achttien.

Nagellak of lippenstift?
Nagellak.

Afbeelding 2

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Lente, het wordt weer lekker weer. Lieve kleine diertjes die geboren worden en ik ben jarig!

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, maar vooral om de bruiloft. Natuurlijk is het verbinden met iemand heel mooi enzo, maar zonder een fabulous bruiloft erbij heeft het ook geen zin. Haha, ik wil een supermooie jurk en een megagroot feest, please!

Ben je een healthy-freak?
Ehm nee. Ik eet de laatste tijd wel wat gezonder: meer groente en meer fruit. Ik sport 2 tot 3 keer in de week en houdt heel erg van lekker eten. Verder ben ik ook niet van de superfoods etcetera.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb rood haar. Ik heb het nu bruin gespoeld, maar dat is er alweer bijna uit. Het is nu heel lang en ik moet eigenlijk weer naar de kapper. Het komt tot iets onder het midden van mijn rug.

Afbeelding 3

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Cut out boots, een leuke croptop, een skater skirt en andere schoenen met dikke zolen. Qua make-up hoef ik even niks. Alhoewel, nagellakjes kunnen nooit kwaad.

Heb je tattoos?
Nee, ik kan het heel mooi vinden, maar ik ben echt bang dat ik er spijt van ga krijgen.

Heb je piercings?

Ik heb in elk oor twee gaatjes, verder houd ik daar niet zo van. Alleen een traguspiercing lijkt me wel vet.

Draag je een bril?
Ik heb een bril, maar ik draag eigenlijk altijd lenzen. Mijn bril draag ik alleen als ik een beetje thuis aan het liggen ben.

Wat is jouw perfecte pizza?
Pizza met heel veel soorten kaas en nog iets van knoflook of pepertjes erbij. Of patat op de pizza.

Favoriete eten/drinken?
Pizza, wraps en ik ben echt hartstikke dol op brood met beleg. Vlees ben ik niet superdol op. Dus lunch is echt mijn favoriete maaltijd. Mijn favoriete drinken is denk ik melk. Wat ik ook graag drink is energiedrank van Monster. Alleen dat drink ik niet zo vaak. Ik drink alleen meestal water, want: gezond!

Afbeelding 4

Wat is je favoriete parfum?
Het luchtje Be Jeweled van Vera Wang. Die heb ik van mijn vader gekregen met kerst en hij ruikt echt heerlijk zoet!

Wat is het laatste wat je kocht?
Ik kocht gister de nagellakjes en de lipstick die ik heb geswatchd in mijn vorige artikel.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Heel diep slapen, want ik sliep pas rond 3:00.

Favoriete ijsje?

Mijn favoriete ijs is dan toch Ben & Jerry’s en dan vooral strawberry cheesecake. Jummy!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik val altijd in slaap rond 23:00/00:00 en ik sta, als ik vrij ben, rond 10 uur op. Dus ik slaap niet superlang, maar ik slaap wel genoeg. 
Helaas begint school meestal om half 9 en moet ik dus om 7 uur opstaan.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met twee kussens. Ik heb twee kamers: een met een 2-persoonsbed (voor als Maurice komt slapen) en een kamer met een 1-persoonsbed. Ik neem de kussens altijd mee van de ene kamer naar de andere kamer.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond. Ik blijf het liefst elke dag tot 1 uur op. Helaas is dat niet mogelijk. Al ben ik wel productiever ‘s ochtends, want ‘s avonds heb ik echt geen concentratie.

Ben je geordend of rommelig? 
Heel erg rommelig. Mijn kamer is altijd echt een rotzooi en mijn kast ook. Ik probeer het bij te houden, maar op een of andere manier lukt het echt nooit.  Zoals het plaatje hieronder zegt, is het altijd bij mij!
Afbeelding 5

Wat wil je op dit moment graag zien?
De nieuwe disneyfilm frozen. Ik hoor van iedereen dat ie zo leuk is, dus ik ben benieuwd.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Over 10 jaar ben ik 27. Ik hoop afgestudeerd te zijn en psychologe te zijn. Ik verwacht dat ik dan een beetje richting het settlen ga. Huisje, boompje, beestje. Haha. Maar je weet nooit hoe het loopt.

Wie mis je op dit moment?
Maurice. Of nouja, missen is een groot woord, want ik zag hem zondag nog.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Een beetje raar, ik denk mijn voeten. Ik vind ze namelijk best wel apart, lange tenen, holle voeten en ook hele kleine voeten (ik heb maar maatje 37). Ik vind ze wel leuk.

Ben je verlegen?
Ja, wel bij vreemden. Ik heb zo mijn momenten. Soms verbaas ik mezelf echt hoe ik iets zomaar durfde te zeggen. En soms vind ik een restaurant bellen voor reservering al een beetje eng. Het ligt aan mijn gemoedstoestand. Ik ben de laatste tijd wel een stuk minder verlegen dan vroeger.

Heb je een accent?
Ik heb een gooische R, verder is er volgens mij niets raars aan mijn stem. Ik praat gewoon normaal ABN.

Zussen/broers, hoe oud?
Nee, ik ben enigskind!

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Op maandag t/m vrijdag: van half 9 tot ongeveer 16:15 naar school. Daarna moet ik of leren of werken. Als ik dat niet hoef, ga ik lekker series kijken of lekker bloggen.

Nu weet je alweer de belangrijkste dingen van mij en wat voor soort persoon ik heb.

Liefs,

Ilona

Volgen kan via e-mail en bloglovin onderaan de pagina

9 thoughts on “Tag: Get to know me.

Leave a Reply

