Shoplog en swatches: Kruidvat (low-budget)

Hoi mensen!

Het is vandaag een bijzondere dag, waarvan ik niet gedacht had dat die zou komen. Ik maak een artikel over beauty! Zoals ik al eerder had verteld, ik heb eigenlijk helemaal geen verstand ervan. Elke keer als ik een make-up tutorial kijk ontdek ik weer nieuwe dingen die je op je gezicht kunt smeren. Ik las overal dat er in de Kruidvat een 1+1 is gratis actie was en ik had nieuwe make-up spullen nodig, dus ik moest even langs. Ik kwam in de winkel en helaas gold bij mijn kruidvat dat alleen de nagellakjes 1+1 waren en de rest niet. Toch heb ik nog wat andere dingetjes gekocht. Ik heb een oogschaduwpalet, een mascara, 2 nagellakjes en een lipstick gekocht. De laatste drie dingen heb ik gelijk even geswatchd (al weet ik niet of je lipstick ook kan swatchen, maar ik vind van wel)

Image
Alle artikelen even bij elkaar. Vier van de vijf artikelen is van essence. Ik vind dat een heel fijn merk en de prijzen zijn zo lekker betaalbaar. Ik had echt moeite om een goede fotostudio te vinden voor mijn aankoopjes en uiteindelijk is het niet 1 plek geworden, maar gewoon rond mijn kamer. Het was zo moeilijk door de immense grootte van mijn rotzooi.

 

 

Volume Curl Get BIG! Lashes mascara van Essence – €2,39
Image

Dit is de Mascara van Essence. Deze heb ik al van de week gekocht in Groningen. Ik wilde eens een low-budget mascara uitproberen. Ik vind hem er ten eerste heel leuk uitzien. Ten tweede vind ik hem ook nog eens heel goed. Ik heb vrij grote ogen en de mascara brengt mijn ogen er mooier uit. Hij klont bij mij totaal niet en het borsteltjes heeft een soort buiginkje waardoor je al je goed bij al je wimpers komt. Wat heb ik hiervoor geld verspild elke keer aan mascara’s die superduur zijn en ongeveer net zo goed zijn. Zonde! Het is wel zo dat aan het eind van de dag de mascara een klein beetje vervaagd is. Je wimpers zijn dan iets minder goed zichtbaar.

 

Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice Cosmetics – €4,99

Image
Ik had eigenlijk nog geen goede ogenschaduw, want ik gebruik het echt nooit. Dus ik vond het eens tijd worden dat ik het zou kopen. Ik ben nog echt hard aan het oefenen met mooie kleurencombinaties te gebruiken en heb ook geen idee of het goed of slecht is. Hij ziet er mooi uit op mijn huid en ik vind de kleuren geweldig en niet feestelijk. Dat is fijn, want dan kun je ze ook naar school dragen. Ik vind wel dat je veel op je kwastje moet doen voordat je er iets van ziet, maar misschien is dat altijd wel zo.

Longlasting lipstick: 07 Natural Beauty van Essence – €2,39
Image
Image

 

Mijn camera begaf het even bij het maken van de foto van de lipstick, dus een geweldige foto is het niet geworden. Het is een mooie, beetje een oudroze kleur. Echt mijn favoriete kleur. Lippenstift draag ik eigenlijk alleen op bijzondere gelegenheden, want in mijn bezit heb ik alleen maar een rode lipstick en daarmee maak je gelijk weer zo een statement. Deze lipstick is inderdaad erg natural en zorgen er vooral voor dat je lippen wat meer naar buiten komen, door de iets warmere kleur, die het je lippen geeft. Ik heb hem dus vandaag gekocht en ik vind hem heel mooi. Alleen hij korrelt wel een beetje, dat is wel vervelend. Maarja, om hem soms te dragen is hij hartstikke leuk! Ik vond hem mezelf erg mooi staan en het maakte mijn gezicht een stukje zachter.

Colour & Go Nailpolisch: 104 Sweet as Candy van Essence– €1,69ImageImage

Ik vind deze nagellak echt een onwijs schattig kleurtje hebben, hij is zeker sweet as candy. Nu ben ik echt superwit, maar ik denk dat als je zongebruind bent dat het kleurtje nog mooier staat. Ik heb 3 laagjes moeten gebruiken en hij dekt nog steeds niet 100%. Dat vind ik opzich helemaal niet storend. Onder het lakken vond ik hem ook zoet ruiken, maar dat kan ook aan mij liggen, want ik zag al dat het ‘sweet as candy’ heette. Dus misschien heb ik het me wel verbeeld? Ik kan er verder weinig over zeggen eigenlijk. Ik ben vrij bekend met de essence-lakjes en over het algemeen chippen ze wel snel, maar ik ben benieuwd wat deze gaat doen.

Colour & Go Nailpolish: 146 That’s what I mint! van Essence – €1,69

 Image

Image

Onder het foto’s maken kwam ik op het geniale idee dat ik gewoon allebei mijn handen een andere kleur moest lakken. Dat gaat natuurlijk veel sneller. Zo gezegd zo gedaan en nu zit ik met een roze hand en een mintkleurige hand terwijl ik vanavond weg moet. Wat een trendsetter. Dit lakje was de laatste van deze kleur die er nog stond en ik pakte hem zonder twijfel. Mintgroen is echt een prachtige kleur en zeker voor op je nagels. Hij dekt echt heel erg goed en is denk ik ook heel mooi mat (Ik heb een Essie Matte Topcoat), dat ga ik ook een keer uitproberen.

Mijn make-uptasje is weer bijgevuld en ook mijn nagelakstash heb ik weer kunnen bijvullen. Ik ben blij met deze aankopen en ik kan niet wachten om ze te showen. Door al dat geblog en gekijk op andere blogs heb ik ook het beautyvirus te pakken gekregen en ik denk dat ik er toch maar aan ga beginnen: Bloggen over beauty. Ik had niet gedacht dat het al zo snel zou gebeuren.

Wat vind jij van mijn nieuwe aankopen?

Liefs,

Ilona

Volgen via bloglovin of e-mail kan onderaan de pagina!

 

10 thoughts on “Shoplog en swatches: Kruidvat (low-budget)

  1. Super fijne items heb je gekocht. De lakjes hebben heerlijke zomerse kleurtjes, die zou ik ook zo kopen , echt mijn lievelingskleuren<3 De lipsticks van Essen zijn ook erg fijn, ik heb er ook twee van, die ik met veel plezier draag!

Leave a Reply

