Monthly Lifesnaps #1

Hey iedereen!
Op ongeveer iedere blog zie je lifesnaps: foto’s van de afgelopen tijd. Dit worden helaas alleen de foto’s op mijn mobiel. Die draag ik natuurlijk altijd bij me. Ik ben van plan ongeveer elke maand een Lifesnaps artikel te maken, gewoon om jullie up to date te houden van mijn activiteiten. Ik ben nu voor Maurice zijn verjaardag in Limburg, dus ik dacht: het moet niet een te lang artikel worden, maar ik wil wel een post schrijven. Vandaar het lifesnaps artikel!

20140502-163947.jpg

 

20140502-164140.jpg
Het begint weer heerlijk weer te worden, dus een geweldige tijd om te beginnen met hardlopen en gezond eten voor een summerproof body!

20140502-164030.jpg
Monopoly spelen, ik verloor helaas :'(.

20140502-164311.jpg

20140502-165017.jpg
Op 17 april was het eindgala. Ik ben in de 4e blijven zitten en ik zit dus pas in de vijfde, maar mijn vriendinnen zitten wel in hun examenjaar. Iedereen mocht een intro meenemen en toen kon ik dus wel lekker mee. Helaas was de muziek erg jammer. Mijn jurk is van de Mango en ik heb mijn haar gewoon gekruld.

20140502-171852.jpg
Twintig duizend winkels afgestruind op zoek naar een Crop top en nog steeds niet een goede gevonden. Ben nog steeds aan het twijfelen als een malle..

20140502-170850.jpg
Ik ben deze maand ook begonnen met werken bij de Albert Heijn. Tot nu toe vind ik het eigenlijk erg leuk!

20140502-170911.jpg
Met Pasen hebben we lekker gehightea’d. Hoe het eruit ziet, smaakte het ook: kortom, heel lekker!

20140502-165047.jpg

20140502-165057.jpg
Op 1 mei, donderdag dus, gingen we weer naar Almere en Maurice was jarig! We hebben heel lekker ontbeten en daarna (na Starbucks gehaald te hebben) sprongen we in de trein!

20140502-165110.jpg
Ook vond ik in mijn eigen huis deze geweldige zonnebril. Ik weet niet waarvan hij is, en ik heb ‘m helemaal niet gekocht, maar ik vind hem wel supertof!

20140502-165119.jpg
En dit is de outfit van vandaag. Heb toch nog een gestreept croptopje bij de h&m gescoord!

De hoogtepunten van de afgelopen maand: Begonnen met hardlopen en gezonder eten, eindexamengala, al is het nog niet mijn beurt, een weekje Groningen, SE-Week helaas en vandaag. Verder is er afgelopen water vrij weinig gebeurt!

Have a great weekend!

Liefs,
Ilona

Je kunt me volgen via e-mail en bloglovin onderaan de pagina!

10 thoughts on “Monthly Lifesnaps #1

  1. Beetje laat… Nog gefeliciteerd met Maurice! Wat heb je een leuke crop top aan!
    Mjumm was je starbucks lekker? Ik wil zo graag de starbucks coffee of chocolade proeven!

  2. Hello to all, the contents existing at this site are in fact remarkable for people knowledge, well, keep up the nice work fellows. gcdkbkebbddf

Leave a Reply

