OOTD: First try.

Hoihoi!

Wat een geweldig weer is het vandaag. Helaas is het morgen pas koningsdag. Ik wilde eigenlijk in het weekend nog een post plaatsen, maar ik was te excited en ik heb eigenlijk helemaal geen tijd in het weekend. Vandaag ga ik mijn eerste Outfit OThe Day doen. Ik ben nog echt zwaar aan het strugglen met foto’s maken. Ik kan geen goede plek vinden in huis en ik heb ook nog niet echt iemand gevonden die de foto’s voor me wilt maken. Vandaar nu nog even deze amateurfoto’s. Mijn outfit is wel duidelijk zichtbaar! Haha, zo krijgen jullie alvast een beetje een indruk van mijn stijl.

 

ImageImage

 

Dit zijn de foto’s van mijn gehele outfit. Ik zie vaak op andere blogs dat mensen hun outfit een naam geven: Mijn gedachten sloegen op hol en ik kon alleen maar hele suffe of rare namen bedenken. Dus dat gedeelte skip ik maar gewoon. Het was vandaag lekker weer en ik wilde persé een kort broekje/of rokje aan. Nu vind ik het nog wel een beetje te koud voor blote benen, dus trok ik een (iets te kleine) panty aan. Helaas heb ik mijn outfit echt aan bijna niemand geshowd, want ik ben vandaag in mijn eentje gaan winkelen en ik heb dus niemand gezien. Gelukkig ga ik vanavond met koningsnacht nog even lekker de stad in en kan ik het wel showen. Ik laat de hakken overigens wel thuis!

Image

Mijn outfit ingezoomd. Je ziet steeds dat de randjes van de panty eronderuitkomen, dat vind ik zelf wel grappig eigenlijk, aangezien mijn broekje dus helemaal niet zo kort is! Het zwarte broekje is regular waisted en heb ik gekocht bij de VERO MODA voor 20,-. Maar ik heb hem wel vorig jaar in Lloret de Mar gekocht. Het shirt is een T-shirt, gewoon wit en een beetje see-through en die komt bij de H&M vandaan. Hij is lekker oversized en is dus goed geschikt om hem in je broek te stoppen. Het jasje is een beetje oudroze, wat ik echt een geweldige kleur vind en heb ik gekocht bij een heel apart winkeltje ooit in Amsterdam. De ring die ik om mijn (voor jullie) linkerhand heb draag ik altijd: Het is een ring die van mijn oma geweest is.

 

ImageImage

 

Mijn ketting komt ook van de H&M. Er zaten eerst veertjes aan, maar na een tijdje werden die heel lelijk en heb ik het er gewoon afgetrokken, omdat ik hem zo ook wel leuk vind. (Ondanks de rare ringetjes aan de onderkant). Ik heb hem 3 jaar geleden gehad, maar ik draag ‘m nog steeds wel regelmatig. Het armbandje komt van de Bijenkorf, hij is heel simpel, maar het past overal bij. De horloge is ook van mijn oma geweest en is van Christian Dior. Al weet ik niet of het een echte is, maar ik vind hem iniedergeval leuk.
Confession: Hij doet het helemaal niet, ik gebruik hem alleen als sieraad. 

 

Image

 

Mijn schoenen zijn laarsjes van Van Haren. Ik draag ze eigenlijk bijna nooit, want ik kan helemaal niet op hakken lopen. Deze zitten echter wel heel erg fijn door de dikke zool. Ik wist vandaag niet welke schoenen ik erbij moest doen en toen dacht ik: Doe eens gek en trek je laarsjes aan! En dat deed ik. Gelukkig hoefde ik maar kort in de stad te zijn, anders had ik me nu niet meer kunnen bewegen. De ingezoomde foto van mijn laarsjes was een beetje misvormd, dus die heb ik maar weggedaan.

Nou, ik hoop dat jullie mijn outfit leuk vinden. Ook mijn excuses voor mijn kamer die echt een troep is! Tips over foto’s maken en plekken om foto’s te maken zijn echt heel erg welkom, want dat is echt mijn grootste probleem.

Wat hadden jullie vandaag aan? En wat gaan jullie doen/hebben jullie gedaan met koningsdag/nacht?

Liefs,

Ilona

Volgen via e-mail en bloglovin kan onderaan de pagina!

12 thoughts on “OOTD: First try.

  1. Leuke outfits, en vind dit soort foto’s altijd wel fijn hoor. Zou het niet persé amateur noemen, het is best fijn om eens “normale” foto’s te zien ipv tijdschriftenplaatjes die heel onnatuurlijk overkomen. Nog een leuke kingsday gehad?

    • Oh dankjewel! Nou eigenlijk niet: Kingsnight was hier echt rotweer, de hele avond onweer, dus lekker binnen films gekeken. Wel gezellig, minder leuk. En Kingsday moest ik helaas van 13:00 tot 18:00 werken. Het was dus niet echt meer dan een normale dag.

  2. Mooie outfit! Zelf kan ik ook niet lang op hakken lopen soms wel jammer want het staat wel soms wat mooier bij een outfit 🙂 x

Leave a Reply

