Voorwoord

Hoi allemaal!

Vast niet als enige, besloot ik ook naar aanleiding van geweldige blogs een eigen blog te beginnen. Als eerste wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Ilona en ik ben 17 jaar op dit moment. De url van mijn blog staat letterlijk voor mijn voornamen en achternamen, maar die ga ik nog niet verklappen. Ik zit nu in de 5e klas van het Gymnasium. Ik heb een konijn die heel raar is en ik woon nog thuis bij mijn ouders in Almere. Ik heb ook al een tijdje een hele leuke vriend die ongeveer aan de andere kant van de wereld woont (200 km verderop!!), maar ik zie hem elk weekend hoor. Ik ben van plan te gaan bloggen over van alles en nog wat. Fashion, reizen, vakantie, shoplogs, nagellak, haar en ga maar door. Ik wil wel laten weten dat artikelen over beauty er echt niet in gaan zitten, want ik vind mij opmaken leuk maar ik doe maar wat en weet van de helft niet wat het is. Dus helaas! Wie weet komt dat ooit nog maar dat denk ik niet. Mijn kledingstijl is onomschrijfbaar: soms girly, soms niet. Ik houd van schrijven en ben meestal vrij spraakzaam, dus ik heb vaak wat te vertellen. Oja en series kijken is mijn ding en ik heb een hekel aan school, kan niet wachten tot ik ben geslaagd. Ik ben nog een beetje aan het strugglen met wordpress en hoe ik nou m’n blog fabulous kan maken, maar dat komt vast goed. Nou, ik denk dat jullie voorlopig wel genoeg over mij weten en ik show jullie even een recente foto:
<

20140421-221456.jpg

Zo nu weten jullie ook weer hoe ik eruitzie! Hopelijk tot een volgende keer.

Veel hugs en kisses,
Ilona

9 thoughts on “Voorwoord

    • Haha thanks voor je leuke berichtje! Veel bloggers hebben links of rechts een icoontje staan van Bloglovin met het aantal followers (bij mij links in het lichtblauw). Als je daar op klikt kom je op de blog uit van diegene en kun je op follow klikken om iemands blog te volgen, hihi weer wat geleerd!! Mocht je ooit vragen hebben kun je me altijd mailen x

Leave a Reply

